טיהור וטעינת תכשיטי קבלה

יש בידכם תכשיט קבלה מקורי חתום בחותמת האר"י? התכשיט מכיל אנרגיות רוחניות גבוהות שנטענו אליו בתהליך הייצור הקפדני שנשמר במסורת ייחודית. במאמר זה נסביר לכם כיצד לבצע טיהור לתכשיט וכיצד להטעין אותו אנרגטית, כדי ליהנות ממלוא העוצמה שהתכשיט מציע.

מתי ובאיזה תדירות מומלץ לבצע את הטיהור והטעינה?

טיהור התכשיט המומלץ הוא אינו חובה, אלא המלצה חשובה כדלקמן.

את הטיהור מומלץ לבצע לפחות פעם בחודש, במהלך 24 השעות של ראש חודש.

אם ראש החודש הינו 2 ימים (ל' לחודש המסיים ו-א' לחודש הנכנס) – בצעו את הטיהור ביום השני של ראש חודש – ב-א' לחודש העברי.

כוחות עליונים

כל תכשיט קבלי מבית האר״י תכשיטי מקובלים מכיל שמות קודש, פסוקים מתוך המקורות ו/או שילוב אבני חן עוצמתיות בהשראת תורת הקבלה. שילובים אלו מעניקים לעונד מעטפת אנרגטית רוחנית מטא-פיזית שמלווה אותו בכל משך ענידת התכשיט.

כך כותב למשל רבנו בחיי בפירושו על התורה (שמות, כ"ח): "אין לך כל אבן ואבן מן האבנים היקרות שלא תמשוך כח עליונים".

טיהור וטעינת תכשיטי הקבלה

כמו כל כוח אנרגטי בטבע, גם האנרגיה הקיימת בתכשיט – היא אנרגיה מתחדשת. בצעו את השלבים הבאים כדי לחדש את הכוח האנרגטי של התכשיט והטיהור שלו:

  • הסירו את התכשיט, נקו אותו במטלית לחה ובעדינות.
  • הטבלה בכוס מים – מלאו כוס מים גדולה בכמות נכבדת (כדי שבמים יהיה נפח של לפחות 40 פעמים כנגד נפח התכשיט) – והכניסו את התכשיט אל תוך המים בעדינות, בהטבלה והוצאה של 3 פעמים. לאחר מכן נגבו את התכשיט בעדינות. מומלץ שהמים יגיעו מברז מטבח (ולא מהשירותים).
  • בתקופת גשמים – אספו מי גשמים ישירות אל תוך כוס, והטבילו את התכשיט במים אלו במקום במי ברז. במדרש נכתב: שבשעת ירידת גשמים "הכל מתברך…אף אבן טובה מרגשת, ומקבלת כח ומעלה" (בראשית רבה יד)
  • נגבו ויבשו את התכשיט בעדינות רבה.
  • בכל ראש חודש – הניחו את התכשיט לאחר ניקוי וטיהור – בתוך כוס זכוכית נקיה וריקה, מומלץ באזור שבו השמש מאירה, כדי שבמשך 24 שעות אבני החן תוכלנה לספוג את אנרגיית הירח והשמש.

למה נדרש לבצע טיהור וטעינה לתכשיט הקבלה?

אכן תכשיטי קבלת האר"י מכילים אורות נשגבים שמגולמים בתכשיט הקבלי המקורי שרכשתם אצלנו; הן מצד זמן הייצור הייחודי שמאפשר את החיבור המיוחד של האנרגיה המטא-פיזית אל תוך התכשיט, והן מצד תכולת התכשיט - שמות קודש, פסוקים ו/או אבני חן.

יחד עם זאת – במסגרת היום יום, אנו נתקלים לעתים באנרגיות שליליות,  מצד תחושות ומחשבות שליליות הנובעות מאיתנו, ומצד השפעות רוחניות שליליות שמגיעות מסביבתנו.

כדי לחדש את יכולת התכשיט להעניק לנו את הילת השמירה והברכה – מומלץ לבצע את הטיהור והטעינה מדי פעם וכמו שציינו לעיל – במיוחד בראש חודש.

כיצד נוכל לשמור על האנרגיה הרוחנית שבתכשיט בצורה טובה יותר?

מכיוון שתכשיט הקבלה שלכם משדר אנרגיה רוחנית – העניקו לו את ה'כבוד הראוי' בכך שתתאימו את עצמכם לאותו גל עליו התכשיט משדר. אם למשל התכשיט שלכם נועד להעניק איזון מנטלי – כשאתם עונדים את התכשיט, השתדלו לבצע גם עבודה פנימית מנטלית מצדכם כדי לחתור אל האיזון הזה. בכוחו של התכשיט להעניק לכם חיזוק ותוקף להשתדלות שאתם מבצעים, הוא איננו מהווה תחליף להשתדלות הזו.

האם להיכנס עם התכשיט לשירותים או למקלחת? - מותר

בנוסף, (אך לא חובה כדלקמן) ההמלצה הרוחנית היא להסיר את התכשיט לפני כניסה לשירותים או מקלחת, או לכסותו בשני כיסויים (תליון – מתחת לבגד, או להניח בכיס מכנס ועוד כיסון קטן מיוחד לתכשיט עצמו, או עטיפת בבד או שקית).

אין חובה לבצע את ההסרה - פסוקי הברכה או שמות הקודש הנמצאים בתכשיט לא נחשבים בתור 'כתבי הקודש' כמו חומש או סידור, מכיוון שהם לא נועדו לקריאה או לימוד. ובכל זאת – אנו ממליצים להסיר מצד התועלת האנרגית לכם ולתכשיט שלכם.

התחדשו עכשיו בתכשיט קבלי אנרגטי שיעניק לכם איזון, שמירה וברכה מיוחדת שתלווה אתכם לכל החיים. הזמינו את תכשיט הברכה שלכם באתר או בחנות הדגל שלנו ברח' דיזנגוף 115 בתל אביב.