תיקון חוה

החטא וכוח התיקון הסגולי

מחפשים תכשיט קבלה בעל יכולות אנרגטיות יוצאות דופן? הכירו מקרוב את תכשיטי תיקון חוה המקוריים מבית האר"י וגלו את כוח התיקון הסגולי שייחודי רק להם.

למה 'חוה'? חוה הייתה אם כל חי.בעצת הנחש, היא ביצעה את החטא הראשון באנושות, חטא עץ הדעת, ולפיכך גם כוח התיקון – רמוז באותיות השם שלה.

על פי חז”ל שמו של האדם משפיע על גורלו, ועל כן כוח התיקון של חוה רמוז בשמה. כוח זה מעניק לכל אישה או גבר את היכולת לתקן את תוצאות החטא הראשון – דרך אותיות השם של חוה ולהתחבר בחזרה למקור החיים הנצחיים.

 

סוד התיקון – שמה של חוה

לפי השקפת תורת הקבלה, החטא או ה'טעות' מגלמים כוח עליון באדם המנותב לאפיקים שליליים, כוחות שלא הובררו ולא תוקנו. בכל עת יש לאיש או לאישה את הכוח לרכז מחדש את כוחות הנפש לפן החיובי ולהגיע לאיזון שלם בין גוף לנשמה, בין הבורא לנברא, בין האדם לסביבה.

סוד התיקון טמון בשמה של חוה המורכב משלוש אותיות, והוא זה שמעניק את כוח  התיקון לכל יסוד בנפש האדם. במסורת היהודית "תיקון חוה" מורכב משלשה מגנים, ע"פ שלוש האותיות בשמה של חוה:

האות ח´, מספרה 8, "מגן אברהם" המורכב משני ריבועים משולבים - סה"כ שמונה צלעות.

האות ו´, שמספרה 6, "מגן דוד" , שני משולשים בעלי שש כנפיים –  סה"כ 6 צלעות.

האות ה´, שמספרה 5, "מגן שלמה" – כוכב בעל חמש כנפיים –  סה"כ 5 צלעות.

מגנים אלו מביאים לאיזון ותיקון אצל כל אדם, באמצעות עבודה פנימית בנפשו, כאשר:

"מגן אברהם" רומז על תיקון יכולת הנפש להתבונן ב-יש, והביטול שלו לאין האלוקי שמחייה אותו.

"מגן דוד" הינו כוכב ש"תוכו כברו", שטח כנפיו שווה לשטח פניו – איזון בין פנימיות האדם להתנהגותו, תיקון המידות שבאדם.

"מגן שלמה" הוא תיקון המעשה ותיקון היופי והחן החיצוני שבאדם.

  

כוח שלושת המגנים

שלושת המגנים יחדיו מרכיבים את תיקון חוה ויוצרים קמע רב עוצמה – אברהם, דוד, שלמה. אברהם ושרה מתחילים את התיקון, כאשר דוד ושלמה ממשיכים בדרכם.

שמות אלו קשורים גם למחזור הלבנה שאליו נמשלה חוה. כל מגן מצביע על מחשבה ייחודית לעבודה הפנימית שהאדם עושה בנפשו, וכל כנף במגנים מחושב בדיוק רב לפי תורת החסידות. תורה זו אומרת שההסתכלות באלכסון היא היכולת להסתכל ב"אין" האלוהי וב"יש" הנברא. התיקון הוא אין סופי ומתחדש כל הזמן.

הגנה ואנרגיה רוחנית

קמע תיקון חוה עשוי ממתכות יקרות, זהב וכסף, משולבות ומשלימות זו את זו בתכונותיהן, מתכות אלו מעבירות אליכם את ההגנה והאנרגיה הרוחנית שלהן. התליון מעניק עוצמה רוחנית רבה וכוח זה מעניק לעונד את התיקון, האיזון וההרמוניה ומסייע בתיקון המידות ובשינוי לטובה בנפש האדם.

אנו מזמינים אתכם ליהנות מקולקציית תכשיטי תיקון חוה המקוריים מבית האר"י באתר ובחנות הדגל שלנו.