סוד תכשיטי 5 המתכות וסגולתן

סוד זוהר 5 המתכות התגלה 

בין המספרים הטיפולוגים ביהדות:  7 - כנגד ימי השבוע והשמיטה, 10 – כנגד מאמרות בהם נברא העולם, 12- כנגד 12 השבטים, 40  - כנגד 40 יום שעלה משה למרום. ומה לגבי 5?

5 חומשי תורה, ומתורת הסוד: 5 חלקים לנשמה: נפש, רוח, נשמה, חיה ויחידה. 

המקבילה הפיזית ל-5 חלקי הנשמה – דומם (נפש), צומח (רוח), חי (נשמה), נשמות ישראל ומלאכים (חיה) ויחידה – הבורא המשפיע בבריאה.

בחלק הדומם בבריאה – אלו הן 5 המתכות וזהו סוד הפלא לחיבורן יחד, מתורת הקבלה: 

"קח חמישה מיני מתכות אלו, והם: זהב וכסף, נחשת בדיל ועופרת ועשה מהם טבעת אחת בליל מוצאי שבת בתוספות הלבנה ויהיה גמר מלאכתו קודם שיקרא התרנגול ושא עליך ותראה פלאות, ויהיה בשעה ששולט צדק..." (ספר וימלט נפשו). 

חיבור 5 המתכות יחד לטבעת (או תכשיט קבלי אחר) במועד הספציפי ובכוונה המיוחדת – מייצר תכשיט קבלי רב עוצמה, להצלחה, בריאות, פרנסה ושפע, זיווג ופריון והגנה מעין הרע – ועוד. 

זמן היצירה המיוחד - כשהלבנה מתמלאת 

זמן יצירת תכשיטי 5 המתכות הוא ליל מוצאי השבת הראשון שלאחר ראש החודש - כאשר הלבנה מתמלאת. הטבעת או התליון מיוצרים מכסף, כאשר בחלק העליון ישנו לוח זהב ומתחתיו משובצים העופרת, הבדיל והנחושת. 

ע"פ ספר "היצירה" והאסטרולוגיה הקבלית ל-5 המתכות ישנן תכונות נוספות המעניקות את העוצמה והסגולות לעונד אותן: 

זהב - מייצג את השמש: חיות, (ויטליות), כוח אין סופי להצלחה, פרנסה, אושר ועושר, הצד והדמות הגברית (אבא) ואת יום א'. 

כסף - מייצג את הירח: צרכי הנפש, משפחתיות, ילדים, שקט רוגע, חמלה, רגישות לעצמי ולזולת, הצד הנשי (אמא) ואת יום ב'. 

נחושת - מייצגת את כוכב ונוס: הבעת רגשות, יכולת אומנותית, אהבה והתחברות לזולת, שלום בית, זיווג, הרמוניה, אהבה ללא תנאי ואת יום ו'. 

בדיל - מייצג את כוכב מרקורי: תפיסה מנטאלית, הבנה, תקשורת, שינויים, אומץ לעשייה, חיבור לכוח הפנימי, שחרור חסימות ודפוסי חשיבה שליליים ואת יום ד'. 

עופרת - מייצגת את כוכב שבתאי: הגשמה עצמית, סמכותיות, רגשות, הקשר שבין העבר לעתיד, הבחירה בכוח החיים מהצד הרוחני, חיבור למודעות ואת יום שבת. 

כיצד לענוד את תכשיטי 5 המתכות בצורה נכונה 

יש לענוד את הטבעת או לשאת עליכם, חשוב שיהיה מגע של התכשיט עם הגוף. נשיאת התכשיט עליכם מכילה אנרגיה אדירה ליצירת שינוי, הגנה, חיזוק ומילוי רצונותיכם. 

אפשר להיכנס עם התכשיט למקומות שאינם טהורים (שירותים ומקלחת) וזאת מכיוון שהתכשיט עשוי מכסף וזהב שהן מתכות עליונות שלא מושפעות מאזורי הטומאה. בנוסף, מכיוון שאין הוגים את השמות הכתובים על התכשיט (אם ישנה חריטה או הבלטה של שם מע"ב השמות) -אין כל מניעה להיכנס לכל מקום. במידה ובכל זאת אינכם מרגישים בנוח - אפשר כמובן להסיר את התכשיט או לכסותו בבד/להכניסו לשקיק בד לצורך ההצנעה. 

לעיתים, אפשר לחוש בתחילת הענידה בשינויים אנרגטיים ופיזיולוגים כגון: כאבי ראש, ליחה וכו' - זהו סימפטום מקובל ויחלוף תוך מס' ימים או פחות כאשר הגוף יתרגל ויתאזן עם אנרגיית התכשיט. 

כדי להתחבר לתכשיט בעוצמה רבה יותר, מומלץ, במוצאי השבת הראשון שלאחר ראש החודש, לאחוז את הטבעת או התליון, בחצות הליל ועד חצי שעה לאחר חצות, ולבקש את כל אשר ברצונכם להשיג.

בנוסף על מנת לטהר מידי פעם את הטבעת או התליון – ניתן לקרוא במאמר 'טיהור וטעינת תכשיטי הקבלה' כיצד לבצע זאת. 

5 המתכות שנותנות לך מקום לזרוח  

הזמינו עכשיו את תכשיטי 5 המתכות באתר או בחנות הדגל שלנו והחילו עכשיו את גילוי כוח ההצלחה שילווה אתכם ויעניק לכם שמירה, הגנה, בריאות, שגשוג ואושר גשמי ורוחני .

לצפייה בקולקציית תליוני 5 המתכות לחצו כאן 

לצפייה בקולקציית טבעות 5 המתכות לחצו כאן